הוקי קרח אליפות העולם עד גיל 20: ניצחון לישראל על ניו זילנד

נבחרת ישראל עד גיל 20 פתחה את אליפות העולם דרג 3 עם ניצחון על ניו זילנד 6-8.  האליפות מתקיימת בארמון ספורט החורף בסופיה, בולגריה.

המשחק נפתח עם שער מהיר של יהל שרון, אבל הניו זילנדים מצאו במהרה את דרכם חזרה ובהפסקה הראשונה ישראל פיגרה 1-2.

בהמשך אורי סגל השווה את התוצאה ל-2-2 בדקה ה-28.  ניו זילנד עוד הוליכה 3-2, אבל  ניקיטה זיצרמן ועדי ריגלר כבשו שערים בהפרש של 48 שניות בלבד, ואחריהם עוד צמד של מייק לוין הבלתי ניתן לעצירה, וישראל ירדה להפסקה ביתרון של 3-6.

 ניו זילנד לא ויתרה וכבשה שני שערים בדקה ה-43 וצימקה לשער את היתרון הישראלי. אלון שפינל, השוער , עמד בלחץ עם כמה עצירות נפלאות , איתי קרנר וזיצרמן כבשו בדרך לניצחון 6-8. זיצרמן , שהתחיל את דרכו במועדון נס ציונה וכנער עבר למועדון כפ״ס שפעילותו מתרכזת בהיכל החדש בתנובות, משחק כיום בקנדה בליגה הבחירה ביותר לבני גילו. ניקיטה הוא השחקן הצעיר באליפות,  בסך הכל בן 15. זו היתה הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת והוא נבחר לשחקן המצטיין במשחק.

 "לנצח זה תמיד נחמד אבל השמחה שלנו כפולה מעצם העובדה שאנחנו יכולים להתחרות כאן", אמר מיכאל הורוביץ, מנכ"ל איגוד ההוקי קרח בישראל.  "השחקנים שלנו נסעו מכל העולם כדי לייצג את ישראל בגילאי ה-20 לאחר שקיבלו הודעה ברגע האחרון שנוכל להשתתף.  אנחנו נרגשים, מצפים לתוצאות טובות ויש לנו צוות טוב מאוד.  החבר'ה שלנו שיחקו כמה שנים אחד ליד השני, הם חברים טובים והם רוצים להביא זהב לישראל".

נבחרת ישראל תשחק מחר 20:00 מול המארחת בולגריה.

Start a Conversation