4 מ-4 – כפר סבא קינגס זוכים בכל האליפויות

כפר סבא קינגס השלימו הישג נדיר עם זכייה בכל אליפויות המדינה. ניצחון 4-6 על כוכבי הצפון של מטולה בגמר ליגת הנוער קבע כי כל ארבעת התארים לעונת 2022/23 יוצגו בגאווה בארון הגביעים של המועדון בהיכל One Ice. לפני כן, קבוצות הגברים, הנערים והילדים של כפר סבא זכו באליפויות הליגה שלהן, וביום רביעי, קבוצת הנוער של הקינגס הרכיבה את החתיכה האחרונה בפאזל.

הניצחון של כפר סבא – שהושג על המשטח של היריבה במרכז קנדה, ההיכל הוותיק והצפוני ביותר במדינה – לא הושג בצורה פשוטה בכלל. בשליש השני, הקינגס היו צריכים לחזור מפיגור שלושה שערים, רק כדי למצוא את עצמם שוב בפיגור, 4-3. אבל השוויון של ואסילי ליסוב בחיסרון מספרי בדקה ה-42 הוציא את הרוח מהמפרשים של המארחת, וכאשר דניאל אנדראס מולר העלה את הקינגס ליתרון ראשון, שמונה דקות מאוחר יותר, כבר לא הייתה דרך חזרה עבור כוכבי הצפון. הם ניסו להציל את המשחק כשהכניסו שחקן שישי במקום השוער, אבל זה לא עזר. יתר על כן, הדבר הוביל לכיבוש מול שער ריק בשניות האחרונות.

שתי קבוצות הנוער הבכירות בישראל יחדשו את היריבות ביניהן באוקטובר, כאשר העונה החדשה תיפתח. אבל בינואר, כל ענייני המועדונים יקחו הפסקה כשרוב שחקני הקינגס וכוכבי הצפון יאחדו כוחות תחת דגל הלאום וייצגו את המדינה באליפות העולם עד גיל 20 לשנת 2024, דרג A3. היכל One Ice יארח את הטורניר בין ה-22 ל-29 בינואר, ובו ישתתפו שש נבחרות מארבע יבשות – ישראל, בולגריה, קירגיזסטן, מקסיקו, ניו זילנד וטורקיה – שיאבקו על עלייה לדרג B2 בפירמידה של אליפויות העולם.

Start a Conversation