הריעו למלכים – כפר סבא זוכה בסטייל באליפות

עונת הבכורה של ליגת ההוקי קרח הישראלית (INHL) הגיעה לשיאה ביום שישי בבוקר – ואיזה שיא זה היה!

כאשר תחרות של עונה שלמה מסתכמת במשחק אחד מכריע, אנחנו תמיד מקווים שזה יהיה אירוע שנזכור זמן רב. אבל לפעמים החיים אינם צפויים, והגמר הגדול עלול לאכזב. למרבה המזל, זה לא מה שקרה במשחק בין כפר סבא קינגס לבת ים צ'יפס, שתי הקבוצות הטובות ביותר בעונה הסדירה, שפינקו את האוהדים עם מותחן בן 13 שערים ושמרו את כולם המתח עד לדקות הסיום. זה היה בדיוק מה שהיה דרוש למפגש כזה, משחק האליפות הראשון אי פעם בליגה שהועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט 5. הזמן המושלם להציג לקהל בתפוצה ארצית את הענף הקבוצתי שצומח הכי מהר בעולם!

שתי הקבוצות, שהיו מודעות לחשיבות המשחק, נכנסו לעניינים בשיא הכוח היישר מהפתיחה. הקינגס עלו ל-0:2 מהיר אחרי מעט יותר משש דקות בזכות שערים של ויקטור וורוביוב ואיליה ספקטור. אבל ההתחלה החזקה שלהם לא הפחידה את היריבה, והצ'יפס השוו את התוצאה שלוש דקות לסיום השליש הראשון. ניקיטה לוקין וקיריל פולוזוב הכניעו את שוער כפר סבא דניאל אליסייב, אבל עדיין נשאר מספיק זמן עבור הקינגס כדי לתפוס שוב את ההובלה: ניקיטה וובצ'נקו דאג שהקבוצה שלו תרד ביתרון להפסקה הראשונה עם 2:3 צמוד.

השליש השני התנהל בצורה שונה לחלוטין – האמוציות בלטו יותר מאשר כישורי ההבקעה. המתח היה גבוה, והשופטים נאלצו להשתלט על המצב ולהרגיע את השחקנים. כתוצאה מכך, תיבת העונשין התמלאה על בסיס קבוע – ראינו חמישה מצבים של פאוור פליי לעומת אפס ב-20 הדקות הראשונות. איתי וייץ מהצ'יפס היה הפעיל ביותר, ונשלח לשם פעמיים. אבל תרומתו למשחק הייתה יותר מאשר להיות "האיש הרע" – בין שתי העבירות שלו הוא סייע לאריאל קפולקין לכבוש את השער היחיד של השליש; 3:3, והבמה הייתה מוכנה באופן מושלם ל-20 הדקות האחרונות של העונה.

השליש השלישי התחיל בדיוק כמו הראשון – שוב אביב מילנר וספקטור העלו את הקינגס ליתרון כפול, ושוב התברר שזה לא מספיק. עם שתי חבטות מדויקות, פולוזוב שוב השווה ל-5:5 – ושיפר את סיכוייו לזכות בתואר איש המשחק עם חמש נקודות, 3+2. אבל לקינגס לא היה דרוש זמן רב כדי למצוא גיבור שלושער משלהם, והשער של ספקטור, בדקה ה-52:17, התברר כשער המכריע. לפתע, הצ'יפס מצאו את עצמם בעמדה בה לא יוכלו לחזור בפעם השלישית, ובדקות הסיום יובל טורנר ו-וורוביוב דאגו להבהיר מי המנצחת במשחק הלוהט הזה; 5:8 – כפר סבא קינגס הם אלופי הליגה לעונת 2022/23!

לפיכך, מועדון הקינגס עדיין יכול לזכות בסוויפ ייחודי של כל התארים הארציים. קבוצות הנערים והילדים שלו כבר זכו בליגות שלהן, וביום רביעי, 19 ביולי, משחק הסיום של ליגת הנוער יפגיש בין הקינגס לכוכבי הצפון ממטולה. האם הם יכולים לעשות ארבע מארבע? התשובה תגיע בקרוב.

Start a Conversation